جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مزایای لوله های مانیسمان

مرجع تخصصی لوله استیل

۲,۷۲۱ بازديد
۰ ۰
مزایای لوله های مانیسمان

 لوله مانیسمان زمانی تولید می شود که کربن به همراه فولاد ترکیب آلیاژی باشد. با افزودن کربن به فولاد ، آن را قوی تر و سخت تر می کند. فولادی که بیش از 2 درصد کربن داشته باشد چدن محسوب می شود.

لوله مانیسمان کربنی انواع کالاها و ساختمان های ساخته شده از لوله مانیسمان و فولادی کربنی ساخته می شوند. بیایید نگاهی به برخی از مزایای آن بیندازیم و اینکه چرا استفاده از لوله های فولادی برای یک پروژه آینده خوب خواهد بود.

1. مقرون به صرفه-هنگامی که نیازی به جایگزین نیست ، در پول خود صرفه جویی می کنید. سایر لوله ها سریعتر از لوله مانیسمان دچار استهلاک می شوند. همچنین ، با توجه به استحکام فولاد کربنی ، لوله ها می توانند بسیار نازک تر از لوله های دیگر باشند ، به این معنی که ظرفیت حمل بیشتری نسبت به لوله های با قطر یکسان خواهد داشت. همچنین ، این لوله ها را می توان به راحتی خم و شکل داد تا متناسب با مشخصات مورد نیاز شما باشد. مشاهده اتصالات ، سوپاپ ها و سایر اتصالات ساخته شده از فولاد کربن معمول است.

2. بادوام - قبلاً در پاراگراف بالا به آن اشاره شد ، اما دوام فولاد کربنی نیاز به دسته ای دارد. کربن فولادی به دلایل مختلف برای قاب بندی ساختمان یا سازه عالی است. اول اینکه قابل احتراق نیست. دوم این که به دلیل قدرت خود در برابر بلایای طبیعی مقاوم تر است. و سوم ، این بسیار مقاوم در برابر شوک است. این لوله ها اغلب به دلیل مقاومت در برابر ضربه و دوام برای خطوط لوله آبی که در زیر جاده های پرتردد قرار گرفته اند استفاده می شوند. آنها همچنین برای حمل نفت استفاده می شوند و هنگام کار با آب ضد خوردگی است.

3. قابل بازیافت - فولاد ، فرقی نمی کند فولاد کربنی باشد یا فولاد ضد زنگ ، قابل بازیافت است و بیشتر آن معمولاً چنین است. در حقیقت ، فولاد بیش از ترکیب کاغذ ، پلاستیک و شیشه بازیافت می شود و 70 درصد از کل فولاد مورد استفاده بازیافت می شود.


https://carbonsteelpipe.blog.ir/1400/07/20/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.